Coachende gespreksvoering met medewerkers Je wilt het beste uit je medewerkers halen en dus zal je regelmatig op een coachende wijze met je medewerkers in gesprek gaan. Lees meer
Coachende gespreksvoering met leerlingen en LIO-ers Een van de rollen van de leerkracht is ‘coach’. Coach zijn is ook een vak apart. Onze coaches leren jullie graag de kneepjes Lees meer
Gespreksvoering bij vermoedens van huiselijk geweld Als er in jouw organisatie gewerkt wordt met de meldcode, dan zul je onvermijdelijk te maken krijgen met momenten Lees meer
Feedback, maar dan zinvol Feedback geven is niet altijd zinvol en kan ook contraproductief werken. Voorafgaand aan onze feedbacktrainingen Lees meer
Beter afstemmen op je klant. Voor dienstverleners. Wie is je klant en wat wil die eigenlijk? Hoe kom je daar in een gesprek achter en hoe stem je daarop af? Lees meer
Jezelf presenteren Jezelf presenteren of een praatje houden kan voor menigeen spannend zijn. We leren je omgaan met je spanning en je zeker te voelen .. Lees meer
Taal is magisch, want woorden creëren onze werkelijkheid in de verhalen die we er over vertellen!