Gespreksvoering

Wat is voor ons een (professioneel) gesprek?

Eigenlijk is de term ‘gesprek’ een beetje misleidend, omdat het de focus legt op spreken. Natuurlijk valt er over het spreken en taal ook veel te zeggen, het belangrijkste van een gesprek is echter je vermogen om te luisteren. Echt en bewust luisteren -ook naar jezelf en je eigen gevoelens en gedachten- kan op veel verschillende manieren, afhankelijk van doel en context.

Ons aanbod

Staat wat jij zoek er niet tussen?
Bel gerust met je vraag! Wij trainen in vormen van
professionele gespreksvoering en tools die teams nodig hebben om beter samen te werken en hun klanten te bedienen. Wij stemmen de inhoud af op de specifieke omstandigheden en wensen van elke organisatie.

“Ook boosheid is een emotie die uitdrukking geeft aan zorgen!”

Wij stoppen al onze kennis en vaardigheid vanuit psychologie, coaching, therapie en leren en ontwikkelen in onze trainingen en passen die manier van denken en luisteren toe in de gesprekstrainingen. In onze trainingen gaat het ook over die (lastige) ander, maar vooral over jouzelf. En alle ‘technieken’ staan in het teken van het ontdekken wat jij ermee kunt om de werkelijkheid en de beleving ervan tijdens je gesprekken te onderzoeken. Daarmee kan het nooit een ‘techniekje’ alleen zijn. Je hebt het pas echt onder de knie als je dat overstijgt en je het tot een attitude maakt.